OGŁOSZENIE o naborze na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowości

z dnia 23 stycznia 2025r.


Urząd Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowości

w pełnym wymiarze czasu pracy


liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba


I. Wymagania:

1) niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) wykształcenie: średnie, preferowane o specjalności: rachunkowość

d) minimum roczne doświadczenie zawodowe – preferowane zatrudnienie w finansach/księgowości,

f) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych,

g) znajomość obsługi komputera przede wszystkim w zakresie programów Excel i Word oraz urządzeń biurowych,

h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

i) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,

2) dodatkowe:

a) umiejętność zarówno samodzielnego wykonywania zadań, jak i pracy w zespole,

b) umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,

c) inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa, certyfikaty, prawo jazdy Kat. B


II. Zakres wykonywanych zadań:

1. Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej i rozliczeń związanych z podatkiem VAT w Urzędzie Gminy Jordanów.

2. Weryfikacja i uzgadnianie danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu dla celów prawidłowego sporządzenia cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku VAT w Gminie Jordanów.

3. Sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej VAT-7 (i ewentualnych korekt) Gminy Jordanów na podstawie cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku VAT.

4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń VAT - Rejestry sprzedaży i zakupu- Gminy Jordanów w formie JPK.

5. Prowadzenie spraw dotyczących opłaty skarbowej, w tym m.in. przygotowywanie decyzji w sprawie zwrotów opłaty skarbowej i danych do przelewów, współpraca ze stanowiskami merytorycznymi naliczającymi i pobierającymi opłatę skarbową.

6. Prowadzenie spraw dotyczących udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Jordanów, w tym m.in. przygotowywanie decyzji, postanowień, nadzorowanie realizacji przyjętych ustaleń oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań z tego zakresu.

7. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia środków w ramach Funduszu Sołeckiego (z Urzędem Wojewódzkim i sołectwami).

8. Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań (zestawień, wykazów, itp.) na potrzeby Wójta, Rady Gminy i Komisji działających przy Radzie Gminy i innych podmiotów.

9. Sporządzanie wydruków, m. in. zestawień obrotów i sald ksiąg Organu i UG na koniec okresów sprawozdawczych.

10. Prowadzenie spraw dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych UG (m. in. naliczanie i aktualizowanie odpisów)

11. Kompletowanie i przekazywanie z referatu księgowości akt do archiwum, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną.

12. Pełnienie zastępstwa za pracownika ds. płac w razie jego nieobecności.

13. Archiwizowanie dokumentów wytworzonych na zajmowanym stanowisku

14. Wykonywanie innych, nie ujętych w niniejszym zakresie, czynności zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza Gminy.


III. Warunki pracy

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,

2) stanowisko administracyjno – biurowe,

3) bezpośredni kontakt z petentami,

4) praca w siedzibie Urzędu,

5) praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje także wyjazdy i pracę w terenie,

6) praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.


IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys,

b) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

c) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,

d) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,

e) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,

f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze referent ds. referent ds. księgowości w Urzędzie Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, lub złożyć na dziennik podawczy w budynku przy ul. Mickiewicza 3 /wejście od ul. Różanej/.

Oferty należy złożyć w nieprzekraczającym terminie do dnia: 07 luty 2025r.

Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie naboru /rozmów kwalifikacyjnych.


VI. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego.


VII. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.


VIII. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu po przeprowadzonym i zakończonym naborze.


IX. Złożonych dokumentów Urząd Gminy w Jordanowie nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone 1 miesiąc po zakończeniu naboru.


X. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jordanów (ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, telefon kontaktowy 18 26 87 600).


W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.


W związku z powyższym:

1. Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.

2. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa.

3. Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynika z art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.

5. Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.


Zarządzenie.pdf


Kwestionariusz_2025.doc


Zmiana zarządzenia.pdf