OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. inwestycji
z dnia 04 listopada 2020r.


Urząd Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora  ds. inwestycji
w pełnym wymiarze czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba 


I. Wymagania:
1)  niezbędne:
a)  obywatelstwo polskie,
b)  wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności: budownictwo,
c)    uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
d)    minimum  3  -  letnie  doświadczenie  zawodowe  w  procesie  realizacji  inwestycji
budowlanych,
f)  znajomość  przepisów  ustawy  prawo  budowlane  i  aktów  wykonawczych  do  tej
ustawy,  ustawy  o  drogach  publicznych,  ustawy  Kodeks  postępowania
administracyjnego,  ustawy  o  samorządzie  gminnym,  ustawy  o  finansach
publicznych,
g)  biegła  znajomość  obsługi  komputera  przede  wszystkim  w  zakresie  programów
Excel i Word oraz urządzeń biurowych,
h)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
i)  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j)  zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
2)  dodatkowe:
  a)     umiejętność zarówno samodzielnego wykonywania zadań, jak i pracy w zespole,
   b)     umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,  
  c)     inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa, certyfikaty,

II. Zakres wykonywanych zadań:
1)  bieżące  analizy  potrzeb  inwestycyjnych  gminy  jak  i  przygotowywanie  wstępnych
założeń projektowych,
2) przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji,  
3) prowadzenie, nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych inwestycji,
4) koordynacja międzybranżowa,
5) koordynacja prac projektowych,
6) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi,
7)egzekwowanie  prawidłowości  i  rzetelności  realizacji  umów  z  wykonawcami,  w  tym
gwarancji, rękojmi i odbiorów technicznych oraz wykonywanie przeglądów technicznych
przed upływem gwarancji,  
8)  sporządzanie  budżetu  i  rozliczanie  zadań  inwestycyjnych  oraz  sporządzanie
sprawozdań,
9) sporządzaniem sprawozdań z zakresu zadań na stanowisku pracy,  
10) sporządzanie dokumentacji po zakończeniu inwestycji w celu przekazania do majątku gminy,  
11) opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych inwestycji,  
12) organizowanie narad z inwestorami branżowymi i wykonawcami,
13) sporządzanie wniosków w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych
na realizację inwestycji /środki z UE, środki krajowe/,  
14) inne czynności służbowe zlecone przez Wójta lub  Sekretarza 


III. Warunki pracy
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,  
2) stanowisko administracyjno – biurowe,  
3) bezpośredni kontakt z petentami,  
4) praca w siedzibie Urzędu,  
5) praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje także wyjazdy i pracę w terenie,
6)  praca  na  stanowisku  nie  jest  narażona  na  występowanie  uciążliwych  i  szkodliwych
warunków pracy. 


IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych  w  urzędzie,  w  rozumieniu  przepisów  o  rehabilitacji  zawodowej  i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


V. Wymagane dokumenty:
a)  życiorys,
b)  kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
c)  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż
pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
d)  w  przypadku  gdy  kandydatem  jest  osoba  niepełnosprawna  -  kopie  dokumentów
potwierdzających niepełnosprawność,
e)  oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
f)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
g)  oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Wymagane  dokumenty  aplikacyjne  należy  przesyłać  w  zamkniętej  kopercie  z  podanym
adresem  zwrotnym  i  dopiskiem:  dotyczy  naboru  na  stanowisko  urzędnicze  inspektora  ds.
inwestycji w Urzędzie Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, lub złożyć na
dziennik podawczy w budynku przy ul. Mickiewicza 3 /wejście od ul. Różanej/.  
Oferty należy złożyć w nieprzekraczającym terminie do dnia: 18 listopada 2020r.
 
Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie naboru
/rozmów kwalifikacyjnych.
VI.  Aplikacje,  które  wpłyną  do  Urzędu  po  terminie,  nie  będą  rozpatrywane.  W  przypadku
przesyłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego.


VII.  Do  oferty  mogą  być  dołączone  inne  dokumenty,  w  tym  opinie  lub  referencje  z
poprzednich miejsc pracy.


VIII.  Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona w Biuletynie  Informacji Publicznej
Urzędu  oraz  na  tablicy  informacyjnej  w  siedzibie  Urzędu  po  przeprowadzonym  i
zakończonym naborze.
 


IX. Złożonych dokumentów Urząd Gminy w Jordanowie nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone 1 miesiąc po zakończeniu naboru.


X. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jordanów (ul. Rynek 2,
34-240 Jordanów, telefon kontaktowy 18 26 87 600).

W  sprawach  z  zakresu  ochrony  danych  osobowych  mogą  Państwo  kontaktować  się  z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
 
Przetwarzanie  Pani/Pana  danych  osobowych  następuje  w  celu  przeprowadzenia  procesu
rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
 

Podstawą  prawną  przetwarzania  danych  osobowych  jest  art.  6  ust  1  lit.  c)  Rozporządzenia
Parlamentu  Europejskiego  i  Rady  (UE)  2016/679  z  dnia  27  kwietnia  2016r.  w  sprawie
ochrony  osób  fizycznych  w  związku  z  przetwarzaniem  danych  osobowych  i  w  sprawie
swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia  dyrektywy  95/46/WE  (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
W związku z powyższym:
1. Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną
otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora
w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.
2.  Pani/Pana  dane  osobowe  mogą  być  przetwarzane  przez  okres  niezbędny  do
przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego  oraz określonym w wymogach prawa.
3. Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynika  z  
art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008
r. o pracownikach samorządowych.
4.  Przysługuje  Pani/Panu  prawo  dostępu  do  tych  danych  i  ich  sprostowania,  ograniczenia
przetwarzania,  a  także  prawo  wniesienia  skargi  do  Prezesa  Urzędu  Ochrony  Danych
Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.  
5.  Pani/Pana  dane  nie  będą  podlegały  automatyzacji  podejmowania  decyzji  oraz  nie  będą
profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.