
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. inwestycji
z dnia 04 listopada 2020r.
Urząd Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. inwestycji
w pełnym wymiarze czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
I. Wymagania:
1) niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności: budownictwo,
c) uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
d) minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w procesie realizacji inwestycji
budowlanych,
f) znajomość przepisów ustawy prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej
ustawy, ustawy o drogach publicznych, ustawy Kodeks postępowania
administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach
publicznych,
g) biegła znajomość obsługi komputera przede wszystkim w zakresie programów
Excel i Word oraz urządzeń biurowych,
h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
i) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
2) dodatkowe:
a) umiejętność zarówno samodzielnego wykonywania zadań, jak i pracy w zespole,
b) umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
c) inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa, certyfikaty,
II. Zakres wykonywanych zadań:
1) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych gminy jak i przygotowywanie wstępnych
założeń projektowych,
2) przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji,
3) prowadzenie, nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych inwestycji,
4) koordynacja międzybranżowa,
5) koordynacja prac projektowych,
6) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi,
7)egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów z wykonawcami, w tym
gwarancji, rękojmi i odbiorów technicznych oraz wykonywanie przeglądów technicznych
przed upływem gwarancji,
8) sporządzanie budżetu i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie
sprawozdań,
9) sporządzaniem sprawozdań z zakresu zadań na stanowisku pracy,
10) sporządzanie dokumentacji po zakończeniu inwestycji w celu przekazania do majątku gminy,
11) opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych inwestycji,
12) organizowanie narad z inwestorami branżowymi i wykonawcami,
13) sporządzanie wniosków w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych
na realizację inwestycji /środki z UE, środki krajowe/,
14) inne czynności służbowe zlecone przez Wójta lub Sekretarza
III. Warunki pracy
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,
2) stanowisko administracyjno – biurowe,
3) bezpośredni kontakt z petentami,
4) praca w siedzibie Urzędu,
5) praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje także wyjazdy i pracę w terenie,
6) praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych
warunków pracy.
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys,
b) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
c) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż
pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
d) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów
potwierdzających niepełnosprawność,
e) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
g) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w zamkniętej kopercie z podanym
adresem zwrotnym i dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze inspektora ds.
inwestycji w Urzędzie Gminy w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, lub złożyć na
dziennik podawczy w budynku przy ul. Mickiewicza 3 /wejście od ul. Różanej/.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczającym terminie do dnia: 18 listopada 2020r.
Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie naboru
/rozmów kwalifikacyjnych.
VI. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku
przesyłania ofert za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego.
VII. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z
poprzednich miejsc pracy.
VIII. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu po przeprowadzonym i
zakończonym naborze.
IX. Złożonych dokumentów Urząd Gminy w Jordanowie nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone 1 miesiąc po zakończeniu naboru.
X. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jordanów (ul. Rynek 2,
34-240 Jordanów, telefon kontaktowy 18 26 87 600).
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje w celu przeprowadzenia procesu
rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
W związku z powyższym:
1. Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną
otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora
w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych.
2. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do
przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa.
3. Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynika z
art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008
r. o pracownikach samorządowych.
4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
5. Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą
profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.
Załączniki: