
Informacja o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy (domki letniskowe oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe).
Zgodnie z art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. z 2024r., poz. 399 ze zm.) Wójt Gminy Jordanów informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które będzie obejmowało odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (domki letniskowe oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe), na okres do 31.12.2027r.
W związku z powyższym wyznacza się termin do dnia 19 lutego 2025r. (termin nie krótszy niż 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji) na:
1). odwołanie przez właściciela nieruchomości niezamieszkanej oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę Jordanów, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie oświadczenia;
2). złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. W oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę, z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia (art. 6c ust. 3a i 3c ucpg).
Oświadczenia należy składać w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem (adres: Gmina Jordanów, Rynek 2, 34-240 Jordanów) bądź elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.
Jordanów, 20 grudnia 2024r.