Jordanów, 18.06.2025 r.

OBWIESZCZENIE

Wójta Gminy Jordanów

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Jordanów


Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn.zm.), zawiadamiam o:


  • podjęciu przez Radę Gminy Jordanów Uchwały Nr VIII/66/2024 z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Jordanów,
  • przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu ogólnego.

Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice administracyjne Gminy Jordanów.


Powyższa Uchwała dostępna jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Jordanów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jordanów w zakładce PLANOWANIE PRZESTRZENNE/ PLAN OGÓLNY/PRZYSTĄPIENIE.


Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko do Wójta Gminy Jordanów w terminie od 18.06.2025 r. do 18.08.2025 r.


Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. wnioski do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci:


  • papierowej – osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Jordanów, Rynek 2, 34-240 Jordanów;
  • elektronicznej - za pomocą poczty elektronicznej (na adres: urzad@gmina-jordanow.pl), platformy ePUAP (skrytka ePUAP: /m77if2o4t7/SkrytkaESP) lub formularza udostępnionego na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jordanów (adres strony: https://sip.gison.pl/jordanowgmina_pog)


Wnioski do projektu planu ogólnego składa się wyłącznie na FORMULARZU, którego wzór został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023r. w sprawie wzoru formularza dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. 2023r. poz. 2509).


FORMULARZ jest zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jordanów pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugjordanow,m,464706,form...

Składający wnioski do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wskazując nieruchomość (numer ewidencyjny działki) należy określić w jakim obrębie się ona znajduje.


Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Gminy Jordanów lub pocztą na adres Urzędu: Rynek 2, 34-240 Jordanów, ustnie do protokołu lub drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej na adres: urzad@gmina-jordanow.pl oraz za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP.

Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. wnioski złożone do prognozy po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.


UWAGA: wnioski złożone po terminie (liczy się data wpływu do tut. Urzędu) oraz wnioski niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Jordanów.


Wójt Gminy Jordanów

Artur Kudzia


Obwieszczenie_Jordanów_POG.pdf


Wzór_formularza_pisma_dot_aktu_planowania_przestrzennego.doc


PRZYKŁAD_Wzór_formularza_pisma_dot_aktu_planowania_przestrzennego.pdf




Informuję, że:

1.Złożenie wniosku stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Obwieszczenie.

2.Administratorem podanych we wniosku danych osobowych jest Wójt Gminy Jordanów z siedzibą Rynek 2, 34-240 Jordanów i są one podawane w celu składania wniosków do projektu planu ogólnego gminy.

3. Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

4. Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym, jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej rodzaj dokumentów przechowywany wieczyście) do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.

5. Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

6. Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym i ma charakter obowiązkowy.

7. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.

8. Podstawę prawną przetwarzania podanych danych stanowi art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.).

9. Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.

10. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: inspektor@cbi24.pl